Zamówienia publiczne

Tytuł zamówienia
SUPERWIZJA DLA PRACOWNIKÓW REALIZUJĄCYCH ZADANIA W POSZCZEGÓLNYCH ZESPOŁACH  
Rodzaj ogłoszenia
Ogłoszenie o zamówieniu  
Tryb zamówienia
zapytanie o cenę  
Województwo
ŁÓDZKIE  
Powiat
zgierski  
Miasto
Zgierz  
Ulica
ul. Długa  
Numer budynku
56  
Data publikacji do
2021-01-04  
Termin składania ofert
2020-04-29 09:00  

Zapytanie zamieszczone także w Bazie Konkurencyjności: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/publication/view/1242495

Wymagane dokumenty należy składać osobiście lub drogą pocztową (liczy się termin wpływu aplikacji do sekretariatu Ośrodka), do dnia 29 kwietnia 2020 r. do godz. 9:00 na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zgierzu ul. Długa 56, 95-100 Zgierz, pok. 10 w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata lub nazwą firmy z dopiskiem: Oferta na superwizora pracy socjalnej w ramach projektu „Nowy schemat – wyższy standard”. Oferty niekompletne lub oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.


UWAGA! Komplet dokumentów w formie skanu, spakowany i zaszyfrowany można również przesłać drogą elektroniczną na adres sekretariat@mopszgierz.pl. Hasło do rozpakowania i otwarcia dokumentów należy podać telefonicznie na nr 693-003-064 lub odrębnym e-mailem, podając imię i nazwisko oferenta oraz hasło, po upływie terminu składania ofert tj. dnia 29 kwietnia 2020 r. od 9.00 do 9.15.


UWAGA: Plik oferty można spakować do formatu "zip" przy użyciu programu archiwizującego np. bezpłatnego 7-ZIP i w nim ustawić hasło dla archiwum.

Cel zamówienia

W ramach superwizji Wykonawca ma za zadanie:
1) wspierać pracowników socjalnych przy wprowadzaniu i utrzymywaniu profesjonalnych standardów praktykowania pracy socjalnej;
2) wzmacniać kompetencje zawodowe pracowników socjalnych;
3) udzielać wsparcia pracownikom socjalnym, sprzyjać ich rozwojowi zawodowemu oraz zapobiegać wypaleniu zawodowemu;
4) wspierać w zdobywaniu umiejętności pozwalających na prawidłowe identyfikowanie trudności w pracy, ich źródeł oraz sposobów rozwiązywania;
5) wzmacniać umiejętności komunikowania się pracowników socjalnych z osobami korzystającymi z pomocy społecznej, współpracownikami i instytucjami oraz otoczeniem, w którym wykonują pracę;
6) wspierać w podnoszeniu skuteczności pracy pracowników socjalnych;
7) nawiązywać relacje superwizyjne pomiędzy pracownikami socjalnymi a superwizorem.
8) wspierać pracowników socjalnych przy wdrażaniu usprawnień organizacyjnych polegających na oddzieleniu pracy socjalnej od świadczeń z pomocy społecznej;
9) poddać analizie pracę pracowników socjalnych MOPS w Zgierzu w nowym modelu pracy socjalnej oddzielonej od świadczeń z pomocy społecznej.
10) wspierać pracowników socjalnych MOPS w Zgierzu w podejmowaniu nowych rozwiązań, metod, pozytywnych wzorców pracy z klientem,
11) wspierać i współpracować nad stosowaniem nowych narzędzi pracy socjalnej wraz z pakietami usług z poszczególnymi kategoriami klientów pomocy społecznej.
12) opracować raport ewaluacyjny podsumowujący superwizję pracy socjalnej w MOPS w Zgierzu.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Przeprowadzenie superwizji pracy socjalnej dla 30 pracowników socjalnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu w ramach projektu „Nowy schemat – wyższy standard”
Informacje ogólne:
 planowany termin realizacji usługi: od kwietnia 2020r do 31 stycznia 2021r,
 (rozpoczęcie wykonania zadania nastąpi w okresie umożliwiającym jego bezpieczną realizację – po odwołaniu stanu zagrożenia epidemicznego)
 łączna ilość superwizji wynosi 360h (tj. 3 grupy pracowników (po około 10 os) x śr.12h/grupę x 10 m-cy = 360h, usługa superwizji, w zależności od potrzeb może być świadczona również indywidualnie, 1h = 45min )
 w superwizji udział wezmą pracownicy MOPS w Zgierzu - min. 30 os.
 miejsce świadczenia usługi: w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..